我好大個仔啦!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday, January 28, 2009

A Koen a day





搬屋日,由朝執到晚。好在有一大班弟兄姊妹嚟幫我抺抺抺洗洗洗搬搬搬,終於夜晚十點左右就乜都攪掂哂啦!再次多謝哂各位!:)不過之後接仔仔去媽媽度瞓覺,大概因為係佢第一次接觸呢個環境,但係阿媽(即係我)又要佢即刻瞓(十一點啦!),所以佢係咁抆住我唔肯俾我走。係咁喊係咁嗌,終於婆婆頂唔順抱起咗佢,我就發現佢原來已經喊到嘔啦... :(

同佢清潔完,知道佢一定唔可以即刻瞓到,所以就同佢喺個房玩啦。不過其實我真係好攰好透支... 終於玩到12點零,我就頂唔順,心諗:「死就死啦!點都要瞓㗎嘞...」就放佢上床。其實佢都有喊,不過只係喊咗5-10分鐘就瞓著咗,大概應該佢都好攰啦。

終於第二朝七點醒,但係食完支奶之後同媽咪一齊瞓著咗,到十點半都未醒!要我夾硬叫醒佢去auntie度先得!:)

No comments: