我好大個仔啦!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Friday, January 30, 2009

A Koen a day






尋日阿仔攰到儍咗(我都係),同佢飲最後嗰支奶嘅時候已經瞓咗,但係抱起佢擺上床又喊過...

為佢避免前晚可怕嘅事件再次發生(因為我今朝好早要出門口),我決定攬住佢一齊瞓,等到佢瞓著哂先俾佢落床。

終於佢尋晚瞓得好好呀!:)

今日同佢做 routine 瞓覺,佢竟然可以同喺舊屋嘅時候一樣反應:抱佢上床就自動揉眼想瞓,我話去攞相機佢就好興奮,等我嚟到就自動擺甫士,再祈埋禱我就出門口,佢基本上都完全無事!唯一就係我一出咗門口,佢就覺得唔係好對路,跟住就開始喊嘞...不過其實都算ok,因為佢只係喊咗分零兩分鐘就停咗,一直就自己瞓啦!:)

感謝天父嘅保守!:)

No comments: