我好大個仔啦!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Monday, May 04, 2009

The unplanned trip

家姐好早已經想請假同仔仔同媽媽同我一齊去玩吓(即係唔係星期六日去買餸嗰隻),所以專登請咗今日假一齊去玩。

本來個plan係咁嘅:如果天氣好就去捉蟹,或者去睇tulips。

但係所有tulip場已經喺尋日關門for the year嘞。

跟住又天陰陰喎。

係呀,我哋係無認真諗過如果天氣唔好可以點㗎。

終於,我哋就諗:不如去MapleWood Farm啦!仔仔可以接觸吓小動物,摸吓羊咩唧吓牛奶咁。

無喎,我哋無覺得因為有H1N1所以唔應該去農場喎。

不過,當架車仲有三分鐘去到MapleWood Farm嘅時候,阿仔就瞓著咗嘞。

咁又係,都係時候瞓nap 㗎嘞...

終於,諗住搵條highway飛吓。咁就腳,就飛highway 1啦。

飛到Squamish,仔仔就醒咗嘞。咁點呢?繼續向前行去Whistler,定係回頭去Farm呢?

媽媽話:「橫掂都入到嚟,唔好嘥啦去埋Whistler囉!」

都好,如果今次唔去可能好耐都無機會去㗎啦!

就係咁,我哋就浩浩蕩蕩咁入咗Whistler嘞。


















好在本來諗住預備一件厚褸一件薄褸俾仔仔,驚佢喺Farm會太熱太涼,入到Whistler涼風剌骨,要同佢兩件褸都著哂,成個波咁走嚟走去...


雖然喺Whistler只係玩吓滑梯行吓樓梯睇吓雀雀又睇吓哥哥仔玩跟住笑笑笑,不過阿仔同我哋都玩得好開心。

回程阿仔更鮮有地瞓咗第二個nap...不過瞓瞓吓發惡夢喊醒咗...邊個叫佢玩到儍哂呢!

We really enjoy this unplanned trip! :)

No comments: