我好大個仔啦!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Saturday, June 27, 2009

多謝伍太姨姨!

上星期三係阿仔最後一次去伍太姨姨度daycare。伍生就將過去同仔仔影過嘅相同video整咗一隻CD俾我留念。

多謝哂伍太姨姨(伍姨)一直照顧仔仔!你真係教咗佢好多嘢㗎!:)




睇返呢啲相,見到阿仔喺過去十個月嘅成長,覺得時間真係過得好快。呢段時間發生咗好多事,上帝將我哋一家翻天覆地嘅改變,要我哋面對新嘅挑戰,我知道前面 仲有好多新事物需要面對,但係上帝俾得我哋行呢條路,佢一定會保護我哋,而當我哋之後睇返我哋所經歷嘅,但願都會見到自己慢慢地成長。

No comments: