我好大個仔啦!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Monday, July 13, 2009

剝蛋殼




前幾個禮拜嘅事嚟㗎嘞,只係一路唔記得blog啫...

嗰日餵完阿仔,同平時一樣我哋通常會俾多隻蛋佢食。嗰日我心血來潮,因為又要去攞啲嘢,又想俾仔仔試吓玩,所以就將隻打開咗少少殼嘅蛋就咁攞低咗俾仔仔。到我返嚟嘅時候,我已經見到佢喺度食緊隻蛋嘞!

我問一問喺度洗緊嘢嘅媽媽係咪佢幫仔仔整開啲蛋殼,佢睇一睇先發現原來阿仔喺度食緊蛋!咁即係佢自己整㗎啦!

真係唔好睇小細路仔可以做嘅嘢!

(佢而家已經好少開蛋啦,佢會好心急連啲蛋白都搣埋!)

No comments: