我好大個仔啦!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday, December 22, 2009

1st prayer!


前幾日,我叫仔仔食飯前祈禱,(因為我次次都係講參唔多嘅嘢,以佢嘅記憶力同埋能力應該識背無問題)佢就話「唔好呀,我唔識祈禱呀!」,跟住我就叫佢跟住我一句一句講,「謝謝天父,賜俾我哋食物,求天父俾我哋食咗之後健康,乖仔,好開心。奉主耶穌基督得勝名求,阿們!」咁佢就好乖咁跟住我一句一句祈咗一次禱嘞。

本來我都已經好開心㗎啦,不過今日老公同仔仔飲奶奶之前諗住祈禱,佢同仔仔講叫佢祈禱啦,跟住同佢開咗個頭講「謝謝天父」,跟住仔仔就自己講:「謝謝天父,賜我奶奶,求天父俾爸爸快啲好番。奉主耶穌基督名求,阿們。」(老公有少少傷風)我哋完全無prep過仔仔,係佢自己要為爸爸祈禱㗎!我聽到都感動到喊咗出嚟!

謝謝天父!願意天父繼續幫助仔仔,讓佢更聽天父話,做天父嘅乖仔仔!阿們!:)

No comments: