我好大個仔啦!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sunday, March 29, 2009

新玩具

我與新玩具的第一張合照:



新玩具的自拍照。哈!

一部好快嘅07年Macbook,加咗RAM嘛,雖然係黑色,唔係賣飛乏,不過越來越鐘意!:)

而家最唔習慣就係無Office用,本來諗住買iWork,不過今晚俾阿中講吓講吓,走咗去download Open Office... 咦,又幾好用喎,so far都開到哂我啲files,連使者啲超複雜template (including powerpoint!) 都handle到喎!如果真係work就可以摼番啲錢啦!等我繼續努力試吓先!:)

阿仔好快就可以同老豆Skype啦!:)

btw, 阿仔今日好番啲啦,無乜發燒,不過仲係咳。頭先十二點咳到醒咗,我不知幾驚又要成晚同佢瞓地下!不過同佢搽咗啲vicks同埋開咗cool mist同埋攬住瞓咗一陣,又可以擺番佢上床瞓嘞...希望今晚都可以就咁一覺瞓到天光啦!

No comments: