我好大個仔啦!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sunday, June 21, 2009

學瞓覺(Again...)


我番嚟啦!

原來已經差唔多成個月無Post自己嘢...除咗因為阿仔係咁搶部相機之外,有時咗啲相,但係又唔記得帶電腦返屋企,所以無得upload,搞到乜都遲哂...

四、五日之前,阿仔突然間要我同佢夜晚瞓覺喎。我又唔知點解突然心軟走去同佢瞓地下。點知就出事嘞...之後每晚佢都要同我瞓,祈完禱之後係咁攬住我唔放手,又喊得好厲害:前晚仲喊到嘔咗成支奶落地㖭...

其實我都好徬徨唔知點算,只可以努力地祈禱,求主再次教仔仔瞓覺啦。

尋晚,同仔仔玩咗一陣,唔知點解想同佢唱 "I offer my life" 喎(平時唱Jesus loves me)。唱完之後又好平安,覺得無論係點樣,我都可以將結果offer俾上帝使用。祈完禱之後,佢又捉住我喊。我鬆開佢之後就同佢做sleep training,過咗十分鐘入去(因為佢仲喊緊),一邊同仔仔抺眼淚嘅時候,我同佢講:「我知道仔仔好叻㗎,仔係識得自己瞓㗎喎,不過一時間唔記得之嘛。我哋一齊求主耶穌俾你勇敢去自己瞓啦!媽咪知道你得㗎,求天父俾仔仔勇氣啦...」跟住仔仔 in stead of 好似之前嗰晚咁捉住我捉得好實咁喊,佢放開咗手自己企喺度喊!我知道仔仔需要人鼓勵佢同埋肯定佢嘅能力,亦都需要媽咪嘅諒解。跟住我再出去,佢喊多十分鐘左右就瞓咗,今朝仲瞓得好好,好遲先起身㖭!

今晚我又同佢預備瞓覺,臨瞓之前祈禱仔仔又係捉到我實一實,祈禱之後我同佢講「仔仔好叻㗎,可以自己瞓覺喎,我哋求天父幫助我哋吖!」再傾咗一陣,仔仔就靜靜地自己企喺床,到我出門口佢都唔喊自己瞓咗啦!

感謝主!要俾個「叻」俾仔仔先!:)

No comments: