我好大個仔啦!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sunday, June 21, 2009

My birthday

係差唔多成個月之前...不過一直都無時間Post 相...

今年生日係星期日,所日朝早返完崇拜,pick up 咗我哋而家每個Sunday嘅例牌Lunch - Sushi(因為要同阿仔喺車上面瞓,所以唔可以落車,但係車上面可以食啲乜呢?如果唔係叫drive thru食漢堡包嘅,最好就係預先訂好壽司崇拜後pick up,跟住阿仔瞓覺我哋齊齊車上野餐啦!)跟住就開始我哋嘅長征road trip for Koen to sleep。點知阿仔半路醒咗,所以我哋就去咗Richmond No. 5 and Cambie嘅公園,一邊野餐一邊玩。

阿仔好鐘意攞住啲筷子周園走,異常危險!!(好在呢牌又唔興呢味啦)






跟住再揸車,落咗White Rock行沙灘!


我哋去到啱啱開始漲潮,本來丁以行沙灘行到好出,我哋出咗走啲水就開始入嚟,所以搞到被困沙堆中間,要行入水裡面先出到嚟!我就著住對無敵(勁舊)唔入水粉紅皮靴,所以逃過濕腳之苦。


返屋企途中阿仔攰到又瞓著咗!我哋就走咗去買蛋糕,同埋去farm買咗個極度唔甜嘅西瓜...


執到嘅!(死嘞係咪唔攞得返屋企㗎?)





It was a blessed day! :)

No comments: