我好大個仔啦!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday, July 28, 2009

Best friends





仔仔同俊俊(Ethan)好好朋友。

我諗主要原因係俊俊好識得點樣同人玩,令人開心,而我個仔就好鐘意見到其他人開心,「你快樂所以我快樂」。

俊俊真係好sweet 㗎,團契同我哋farewell完食完晚飯之後,俊俊上咗車,我哋去佢車同佢say goodbye,佢就同我哋講「我真係會好掛住Koen㗎!我今日晏晝瞓覺都有叫住Koen個名㗎!」

搞到老公差啲喊咗出嚟!

其實仔仔都好鐘意俊俊哥哥㗎!佢都係成日會叫住「俊俊哥哥」個名,跟住一見到佢就會第一時間飛撲埋去俊俊度㗎啦!

俊俊(and family),我哋一定會掛住你哋㗎!