我好大個仔啦!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday, August 04, 2009

西瓜好好食!:)






夏日炎炎,無嘢好得過消暑食西瓜!

因為仔仔超愛食西瓜,所以今年我哋買西瓜嘅總數多過我哋上年同埋前年加埋咁多!(咁舊年阿仔又細,前年我又拕住阿仔要戒口吖嘛...)

今年開始買西瓜嘅時候,我哋好努力去揀啲靚嘅西瓜,又拍過要彈手,又要深色,又要pat pat細,總之就係出盡智慧為求搵到又紅又甜嘅靚西瓜...點知我哋越努力搵,個瓜就越淡色越唔甜!認真激死人!終於我哋開始作放棄狀態,每次買西瓜都叫阿仔揀,佢話要邊個就邊個!我哋心諗,其實邊個都無所謂啦,無論阿仔點揀,都唔會差得過我哋揀嗰兩個㗎啦!

原來又真係得㗎喎!So far 次次阿仔揀嘅西瓜,都係又甜又多汁又薄皮㗎喎!真係次次掂,從未失手㗎!

睇吓我哋食得幾開心!:)

No comments: